Producenci
Dostawa i czas realizacji

WYSYŁKI PRODUKTÓW ODBYWAJĄ SIĘ WEDŁUG HARMONOGRAMU WYSYŁEK, KTÓRY JEST PODAWANY W GÓRNYM BANERZE, NA STRONIE GŁÓWNEJ SKLEPU BAZGROLKI.PL

 

W przypadku dłuższych przerw urlopowych, informacja o przerwie w wysyłkach, jest umieszczana z tygodniowym wyprzedzeniem.

Aktualnie dostawy wszystkich naszych produktów są realizowane za pośrednictwem kuriera DHL - czas realizacji 1-2 dni robocze (w sezonie listopad-grudzień do 3 dni roboczych)

Produkty cyfrowe czyli ebooki i materiały online są wysyłane automatycznie, po zaksięgowaniu płatności za zamówienie.

O wysłaniu zamówienia zostaniesz poinformowany za pośrednictwem maila. W razie pytań skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@bazgrolki.pl

 

PRODUKTY NA ZAMÓWIENIE

W przypadku zamówień na produkty objęte informacją "towar na zamówienie" prosimy o kontakt za pośrednictwem maila kontakt@bazgrolki.pl celem ustalenia dostępności produktu i czasu oczekiwania na zamówienie.

 

KOSZTY DOSTAWY

  • Poczta Polska - list polecony ekonomiczny 11 zł (przesyłki pojedynczych notesów i akcesoriów)
  • POCZTEX 48 paczka XS – 12 zł (przesyłki pojedynczych notesów i akcesoriów)
  • POCZTEX 48 paczka S - 14 zł (przesyłki więcej niż 1 notesu oraz wysyłki zestawów i prezentów)
  • POCZTEX 48 paczka M - 16 zł (przesyłki więcej niż 1 notesu oraz zestawy XMASS)
  • DHL - 18,00 zł (przesyłki więcej niż 1 notesu oraz wysyłki zestawów i prezentów)

 

PACZKI ZAGRANICZNE

Zamówienia złożone w sklepie wysyłamy na terenie Polski. Jeśli przebywasz za granicą i chciałbyś kupić nasze produkty, napisz do nas na adres kontakt@bazgrolki.pl Sprawdzimy koszty przesyłki i ustalimy dogodną formę dostawy.

Orders placed on our site are at this moment shipped only in Poland. If you want to buy something in our shop please contact us at kontakt@bazgrolki.pl. We will try to help and check the shipping rates for you!

 

BEZPIECZEŃSTWO TWOJEGO PREZENTU

Bardzo nam zależy aby nasze prezenty docierały do Ciebie w bezpiecznej i nienaruszonej formie. Pakujemy je z największą starannością i zabezpieczamy przed potencjalnymi uszkodzeniami. Gdyby jednak okazało się, że w trakcie podróży paczka uległa zniszczeniu, niezwłocznie nas o tym poinformuj.

Pamiętaj, że przy odbiorze paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej, masz możliwość sprawdzenia jej stanu w obecności kuriera. Jeśli paczka wzbudza Twoje podejrzenia i jest uszkodzona, nie odbieraj jej i spisz Protokół Szkody. Tylko w ten sposób mamy możliwość złożenia reklamacji na usługę transportową.

Newsletter
Zapisz się do Newslettera i bądź na bieżąco z naszymi nowościami i promocjami!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl