Producenci
Dostawa i czas realizacji

Oferowane przez nas produkty są dostępne w naszym magazynie, dzięki czemu skracamy czas realizacji do minimum. Wysyłki produktów odbywają się zazwyczaj dwa razy w tygodniu. Daty wysyłek podawane są na stronie głównej sklepu w górnym panelu. 

Zamówienia złożone do godziny 22:00 dnia poprzedzającego datę wysyłki będą nadane dnia następnego.

 

Dostawy naszych produktów są realizowane za pośrednictwem:

  • Kurier DHL – czas realizacji 1-2 dni robocze
  • POCZTEX – czas realizacji 2-3 dni robocze
  • Poczta Polska – czas realizacji do 5 dni roboczych

 

W przypadku prezentów na indywidualne zamówienie prosimy o kontakt za pośrednictwem maila pracownia@bazgrolki.pl

O wysłaniu zamówienia zostaniesz poinformowany za pośrednictwem maila. W razie pytań skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@bazgrolki.pl

 

KOSZTY DOSTAWY

 

  • Poczta Polska - list polecony ekonomiczny 11 zł (przesyłki pojedynczych notesów i akcesoriów)
  • POCZTEX 48 paczka XS – 12 zł (przesyłki pojedynczych notesów i akcesoriów)
  • POCZTEX 48 paczka S - 14 zł (przesyłki więcej niż 1 notesu oraz wysyłki zestawów i prezentów)
  • POCZTEX 48 paczka M - 16 zł (przesyłki więcej niż 1 notesu oraz zestawy XMASS)
  • DHL - 22 zł (przesyłki więcej niż 1 notesu oraz wysyłki zestawów i prezentów)

 

 

PACZKI ZAGRANICZNE

Zamówienia złożone w sklepie wysyłamy na terenie Polski. Jeśli przebywasz za granicą i chciałbyś kupić nasze produkty, napisz do nas na adres kontakt@bazgrolki.pl Sprawdzimy koszty przesyłki i ustalimy dogodną formę dostawy.

Orders placed on our site are at this moment shipped only in Poland. If you want to buy something in our shop please contact us at kontakt@bazgrolki.pl. We will try to help and check the shipping rates for you!

 

BEZPIECZEŃSTWO TWOJEGO PREZENTU

Bardzo nam zależy aby nasze prezenty docierały do Ciebie w bezpiecznej i nienaruszonej formie. Pakujemy je z największą starannością i zabezpieczamy przed potencjalnymi uszkodzeniami. Gdyby jednak okazało się, że w trakcie podróży paczka uległa zniszczeniu, niezwłocznie nas o tym poinformuj.

Pamiętaj, że przy odbiorze paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej, masz możliwość sprawdzenia jej stanu w obecności kuriera. Jeśli paczka wzbudza Twoje podejrzenia i jest uszkodzona, nie odbieraj jej i spisz Protokół Szkody. Tylko w ten sposób mamy możliwość złożenia reklamacji na usługę transportową.

Newsletter
Zapisz się do naszego Newslettera i zgarnij 5% rabatu na pierwsze zakupy!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl